اخبار


تمدید مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری



مشاور عالی سازمان آموزش کشور از کمبود مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1395 تا ساعت 24 فردا یکشنبه 22 فروردین‌ماه خبر داد.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1395 نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام نکرده‌اند مهلت انتخاب رشته تا ساعت 24 فردا تمدید شد.
وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjsh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته که از امروز عصر روی سایت سازمان قرار گرفته، نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل اقدام نماید.
مشاور عالی سازمان آموزش کشور با اشاره به فراهم شدن امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده‌اند، ادامه داد: داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب رشته در آزمون مذکور اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند در این مهلت ضمن مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
منبع: ایسنا