اخبار


توزیع کارت آزمون‌های هنر سازمان سنجش از امروز



مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون‌های هنر مراکز آموزش عالی از امروز سه شنبه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پیرو اطلاعیه 19 آبان سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی(نقاشی)، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال 93 باید برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه 4 آذر تا پنجشنبه ششم آذر به سایت سازمان سنجش مراجعه و بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده برای دریافت پرینت کارت اقدام کنند.
وی افزود: فرایند آزمون تشریحی درس طراحی این رشته‌ها به جز رشته طراحی صنعتی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه 7 آذرماه و رشته طراحی صنعتی ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه در شهرستان‌های مشخص شده در کارت برگزار می‌شود.
توکلی گفت: هر یک از معرفی‌شدگان این رشته‌ها باید برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه از رشته امتحانی انتخابی از امروز تا چهارشنبه 12 آذرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی از کدرشته امتحانی مربوط اقدام کنند.
وی ادامه داد:‌ داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان معرفی‌شده رشته ارتباط تصویری و تربیت دبیر شهید رجایی وابسته به آموزش و پرورش اعلام شده است، باید علاوه بر شرکت در آزمون عملی و طراحی (صبح جمعه 7 آذر) طبق اطلاعیه‌ای که دهه سوم آذر از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود برای شرکت در مصاحبه تخصصی و صلاحیت عمومی حضور یابند.
به گفته توکلی، مصاحبه تخصصی و صلاحیت عمومی در دو بخش مجزا از سوی آموزش و پرورش استان محل اقامت برگزار می‌شود.

>