اخبار


جزئیات ثبت نام سال تحصیلی جدید در واحد علوم و تحقیقات



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، جزئیات ثبت نام سال تحصیلی جدید در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، دکتر ساسان بابایی کفاکی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و مجموعه اقدامات پیرامون ثبت نام دانشجویان در حال تحصیل و ورودی های جدید در واحد علوم و تحقیقات گفت: تقویم آموزشی سال تحصیلی جدید تنظیم و از طرق مختلف چون درج تقویم آموزشی درسایت واحد، پیامک و اطلاع رسانی در پروفایل دانشجویان اطلاع رسانی شد.
وی با بیان این مطلب افزود: جدول زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان ورودی سال ۹۴ و ماقبل، در سایت دانشکده های واحد علوم و تحقیقات در دسترس همه دانشجویان و اساتید قرار گرفته است و جدول زمان بندی ثبت نام دانشجویان جدید پس از اعلام نتایج توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه از طریق سایت واحد اطلاع رسانی خواهد شد.
دکتر بابایی از برگزاری کارگاه آموزشی جهت کارشناسان و مدیران آموزشی دانشکده های تابعه و برگزاری آزمون آیین نامه آموزشی در واحد علوم و تحقیقات خبر داد و افزود: مدیران گروه های تخصصی این واحد در ایام ثبت نام حضور فعال در دانشکده ها خواهند داشت.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات به چگونگی ثبت نام ورودی های جدید در این واحد اشاره کرد و ادامه داد: برای سهولت در امر ثبت نام ورودی های جدید سال تحصیلی ۹۵-۹۶، سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه و تدوین و آماده بهره برداری شده است.
وی تصریح کرد: همچنین ستاد ثبت نام حوزه معاونت آموزشی واحد علوم و تحقیقات متشکل از مدیرکل آموزش، مسئولین حوزه ثبت نام، مالی و خدمات ماشینی و... در اتاق ۲۱۶ ساختمان علوم انسانی واحد تشکیل و فعال شده است.
دکتر بابایی گفت: برگزاری جلسه با روسای دانشکده‌های واحد برای تشریح فرایند ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان و بررسی چالش های موجود، تشکیل ستاد ثبت نام در دانشکده‌های تابعه با حضور روسا، معاون آموزشی، مدیر امور پژوهشی دانشکده مربوطه، مدیر آموزش، مدیر اداره عمومی و مدیرامور دانشجویی و فرهنگی از دیگر اقدامات صورت گرفته با هدف برنامه ریزی در امر ثبت نام آموزشی ورودی های جدید بوده است.
وی از برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص آموزش سامانه ثبت نام اینترنتی برای کارکنان حوزه آموزش و دانشجویی خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران آموزش در خصوص ثبت نام (اینترنتی / حضوری) و هماهنگی های لازم با مرکز سنجش و پذیرش در خصوص مسائلی همچون ارائه اطلاعات پذیرفته شدگان به واحد، تاریخ اعلام نتایج، اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان که جهت ثبت نام به سایت واحد علوم وتحقیقات مراجعه کنند و.. از دیگر اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بهینه ثبت نام دانشجویان جدید بوده است.
به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات، براساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، تلاش بر آن است در شهریور ماه حضور فیزیکی پذیرفته شدگان به حداقل ممکن رسیده و این مراجعه به ایام شروع کلاس ها و به تدریج و با برنامه زمانی مشخص انجام شود.
منبع: ایسنا