اخبار


پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری استعداد درخشان در دانشگاه هرمزگان



پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری استعداد درخشان در دانشگاه هرمزگان برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه هرمزگان با استناد به آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۳ و ابلاغیه شماره ۲۳۷۲۰۰/۲۱ مورخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ از بین دانشجویان و دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی از طریق بررسی و ارزیابی سوابق علمی، پژوهشی و انجام مصاحبه، در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.
از جمله شرایط شرکت در این دوره شامل موارد زیر است:
۱. متقاضی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد روزانه یا نوبت دوم از یکی از دانشگاههای دولتی باشد.
تبصره: دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۴ فارغ التحصیل می شوند، می توانند با اخذ گواهی معتبر از دانشگاه محل تحصیل و ارسال آن به همراه مدارک مربوطه، از تسهیلات آیین نامه شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۳ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره مند گردند.
۱-۱: بیش از ۲ سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.
۱-۲: کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی پیوست
۱-۳: داشتن میانگین کل ۱۶ در دوره کارشناسی و میانگین ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد (یا میانگین همتراز شده هر یک از دوره های مذکور طبق دستورالعمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه).
۱-۴: کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان(MCHE یا معادل آن در سایر آزمونها) قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آیین نامه دوره دکتری مصوب وزارت)
داوطلبان می بایست کلیه مدارک لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ با پست پیشتاز به نشانی : "بندرعباس - کیلومتر ۹ جاده میناب- پردیس دانشگاه هرمزگان- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - دفتر استعدادهای درخشان " ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند.
دانشجویان برای کسب اطلاعات بیبشتر و در یافت فایل رشته های میتوانند به آدرس سایت http://hormozgan.ac.ir/ مراجعه کنند.