آخرین تغییرات آزمون کارشناسی ارشد 96

« اطلاعيه شماره (3) در مورد آزمون كارشناسي ارشد برق سال 96 »



با توجه به آخرین پیگیری های انجام شده ظاهرا وقت دفترچه آزمون کارشناسی ارشد برق96 ،15 دقیقه افزایش پیدا کرده و مدت زمان آن 270 دقیقه شده است.
بنابراین داوطلبان و دانشجویان عزیز باید در ادامه راه برنامه ریزی خود را بر این اساس انجام دهند،ضمن اینکه شرایط آزمون های آزمایشی مدرسان شریف از آزمون 6 به همین شکل و مشابه آزمون اصلی می باشد.
مطابق با توصیه های قبلی به شما عزیزان بازهم تاکید می کنم بیشترین سرمایه گذاری برروی دروس ضریب 4 در هر گرایش و سپس دروس ضریب 3(ریاضیات و مدار) باشد و حتما سعی شود برروی تمام مباحث و تست ها تسلط کامل و کافی وجود داشته باشد و سپس در ادامه به ترتیب اولویت بسته به شرایط هر داوطلب دروس ضریب 2 مد نظر قرار گیرد.در ضمن داوطلبان از درس زبان انگلیسی غافل نباشند، حتی افرادی که پایه خوبی در این درس ندارند و سطح آنها متوسط رو به پایین است (تهیه فلش کارت زبان تخصصی برق تالیف دکتر یزدی[انتشارات مدرسان شریف]) می تواند کمک کننده خوبی در این درس باشد.
* لازم به ذکر است انتشارات مدرسان شریف برای نیمه دوم اسفند ماه به بعد کتابهای بانک تست(ریاضیات،مدارهای الکتریکی، ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی، الکترونیک و الکترونیک دیجیتال ، تجزیه و تحلیل سیستم ها) را جهت تسلط بیشتر دانشجویان برروی دروس اصلی (خصوصا دروس دارای ضریب 4و3)و بالابردن قدرت تست زنی آنها جهت کسب نتیجه مطلوب تر روانه بازار خواهد کرد.
پر واضح است که با توجه به تغییرات امسال سازمان سنجش بی شک دانشجویانی نتیجه مناسب تری نسبت به بقیه کسب خواهند کرد که تسلط بالاتری در درس های تاثیرگذار نسبت به سایر دوستان داشته باشند و تست بیشتری در آن دروس پاسخ داده باشند، تا بتوانند هم از زمان خود سرجلسه آزمون به خوبی استفاده کنند و هم به تعداد سوالات بیشتری در دروس مهم به درستی پاسخ صحیح دهند.

به امید موفقیت تک تک شما عزیزان

« اطلاعيه شماره (2) در مورد آزمون كارشناسي ارشد برق سال 96 - تعداد دفترچه ها،تعداد سوالات و همچنین زمان آزمون »

« اطلاعیه شماره (1) تغييرات آزمون كارشناسي ارشد برق 96 و توصيه‌هايي براي موفقيت در اين آزمون »